Förvisso saknas företagsnamnet och förvisso är Aftonbladet inte min favorit – men skoj att de nämner vårt seminarium om normbrytande barnböcker!

Grensmans i Aftonbladet
Mer från: Media och offentlig närvaroFler inlägg i Media och offentlig närvaro »
– analys, berättelser och systemkritik

Förvisso saknas företagsnamnet och förvisso är Aftonbladet inte min favorit – men skoj att de nämner vårt seminarium om normbrytande barnböcker!